ASI’s and Corporal’s Jobs 2014 Written Test Result Announced

Once upon a time in 2014 that Airport Security Force (ASF) Pakistan was announced jobs for the recruitment of ASIs and Corporals. First of all the candidates were subjected to physical test and then the physical test qualified candidates were appeared in a written test.

Written test was conducted at ASF Training Centers on different dates. Every candidates is waiting for its result to the date. And finally ASF has announced the result and has prepared a list of candidates that has qualified for next phase test.

The wait is over now and the result has been announced by ASF Pakistan. Successful candidates will receive there call letters for interview in this week sooner or later.

Only the candidates who have qualified there written test will receive the letters for interview and others will not.

Today ASF Paistan has dispatched the letters to successful candidates. No list will be displayed on any notice board or online on any site.

If a candidate who has been qualified for interview and he/she could not get his/her interview call letter then he/she will be contacted by ASF on there provided contact numbers.

It is expected that interviews shall be started from the next week of February 2015. Get ready for interview and GOOD LUCK everyone.

1. i need carporal list plz sent me sir

1. their is no list of corporals and ASI .ONLY successful candidates receives their letters n i got my letter .check ur letter from ur p/o otherwise contact to the ASF center or their contact number for ur call letter if u have passed the test and next date of interview is 21 feb ..best of luck .by take care.

1. Okk but how i check my latter or result please tell me im waiting…………..

2. madiha dear for which post have u applied for ?? i’ve got ma letter too for the post of A.S.I… 13th of feb there’ll b my interview

1. i hv too received my call up ltr th,ked GOD

2. which website or any source best to prepare FOR test AST

3. Yea Madiha ap ko latter aya ha or in ki list waghra bhi lagti ha kia?

4. dears how can we checked our written test result we passed or not plz provide information

5. i did”t recicive my call latter .how can i get the results f that ? how much time it need ?

6. i have given interview for asi. when will be we informed about the result? if u can reply then contact me on fb at raja_zubi@yahoo.com 🙂

7. Final later kab issue hon selected ko

8. kisi k pas contact number h centre ka to plz mjhe send kardain or ASI k sary letter issue ho chuky hain kia agr kisi ko maloom h to plz inform me

9. madam aap asf contect numbr da sakti hn kya

10. Hay can u tell me that which kind of test will be for ASI???

2. Shakeel bhai aoa
      Sir I have recieved my interview letter can u tell me what kind of interview is going on asf and who take the interview

1. o bhai khn mil gya hum ko to nai mila yar

3. sir ma na 7-8-2014 ko asf ma as asi ka test dia tha mgr abi tk lettr nai aay a

2. Asslam O alykum
    Sir
    Mera Test b acha huwa tha abi tak call letter nai receive huwa mujhy , Please Help me ALLAH will Help you Alot… .Many Asf ‘ASI’ k liye test diya tha..
    0315*4491564 My number & I from Gujranwala Cantt.

1. Dear Tayyab,

Wait for your call letter. And i wish you all the best.

1. CLERK (LDC) ka result issue howa k nai

3. sir i have givn the test for ASI post sir please can you send the list or result of mine..03443371702

4. A.A Sir i am living in backward area there is not good transport system . So i am in tension that how will my latter reached to me. Am i selected or not. Please sir this is my request to you please inform me. I aplied for a.s.i my roll number AL-6200-5

5. Aoa,
    I hope you are well dear sir would u like 2 inform us how many candidate are appeared for the ASI post….???

!warm regards.

6. SIR,

Lower devisn clerk (LDC) k letter issue ho gay k nai
    plz tell me?

7. Sir please show date when u start interviws and mention exact location thanks

8. assalam o alaikum sir mai ne asf mai asi post kai lie apply ki the sir physical test etc hua ta sir I am from Peshawar airport and my roll number is AP-111354-kp sir result ka hall kaisa hai please help me sir please

9. sir please sent me list asi and corprol
    from sheikhupra

10. Dear frdz please inform me agar kise ko interview call letter mil jae to plz plz sb sy phly mje bakhbr kry

1. yup i got my call letter for corporal. date of interview is 21 feb .

1. madam ap ko kb mila ha kya aap mja ,.,, bta sakti hn k mara name aaya ha asi wali list ma

1. madiha can u plz give me contact number of ASF. if u recieved tha letter, then there must be a contact number of ASF office. i need that contact number plz

1. interview acha ho gya hay mera 3 bar howa hay last time d.g sahib ne lya kaha b k ap merit pe ho congrats insha Allah jald list bana ke 6 hafto ke andar andar letter a jay ga traning ka . aur asf head office ka number ye hay 021.99242517 incharge shahid bhai

2. phr b ap ko head office say koi b help chahye to zaror btain 0346.6339920

2. gud show Madiha wish u best of luck …. mjhy kal mila jis jis ko milna hoga usy kal tak hi mil jae ga us k bad jst interview hoga n no more issuance of letter will b …. thts y plx plx dont b upset n try further …

3. Kis city min lahty ho janab
        Intrwo kb ha ap ka

2. yup i have given interview for asi in last month feb 15

11. Mera test b bht acha hua tha mje b abi tk letter ni mila

12. kashmir k kitny l0gun ko cal lettrs mil chuky hen corporal interview k liye plz rep

13. Mainy 2 post py kiya tha koi result list beta dyn plz

14. sir mjy b abi tak call letter received nai hua ma nay ASI k liye apply kia tha so plzz kuch idea day sir it,s my Roll NO AI.20874.P THANXX

15. Assalam u alai kum guyz ASF letter issued roday nd my one friend get the letter

16. dear sir,with great respect.i beg to say that i am waiting for interview call letter for five month.The written test which i gave was very good.when will you send me interview call letter.i am waiting for your possitive response.My roll no is AL60694_P.Candidate name is Muhammad asif S/O Niamat ALi.
    from sheikhupura

17. Asalam O Alikum..
    Sir mjy abi tk mera call letter nai mila mny ASI & CORPORAL 2no k liye apply kiya tha.me 4rm tarbella dam..

18. sir main ne do post ka appl;y kiya tha koi result bat dany thanks 03454403542 me cell number and roll number cl50013 and ap 60017

please

1. sir assalmualikum i have appliy in constable post so i am waiting for my result so plz tell me how my call letter reaced by me 03315421576 this is my contect no sir thanx i am waiting for ur answers……………

19. Mjyy bhi still letter no mila.. List kon so site syy check ker sktyy hn…

20. salam sir main nae asi ka test dia tha plz sir mjhy btain result mera cel no 03003294917
    and i from Nawab shah

21. Sir, Result of Roll No. 44364 (Asif Rahman) Plz….

22. Assalam o alikum i hope aap sub fine hoge
    Mai ne sub test pass kei the our written test b dia tha but still mai ne koi latter etc ricive nahe kia so plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz koi muje btai ke mai kase check kro plzzzzzz im waiting………………

23. dear Amber yahan kisi ko koi result nahi batae ga … b/c list issue nahi hoti jst jo qualified hotyn hyn sb marahil main unhain jst letter issue hotyn hyn Allah ka shukar hai mjhy mil chuka

1. Send me contact numbers of asf any one

24. Intrwo ki Kia date ha lahore compase ki tell me 03067577715 please plZ

25. aoa. mera paper buht acha hua tha sir koi call ya lettre wagera nhi aya mjy
    sir kahan say pta chaly ga plzzzzz tell me result ka

26. agr kisi k pas asf waloun ka nmbr hai tu plzzzzzzzzzz bta do

27. sir shakeel mjy abi tk koi lettre call nhi i mera paper buht asha hua tha plzzzz tell me agr main ny pta krwana ho result ka tu kaisy krwaoun plzzzzzzz sir reply me

1. very sorry to say dear Ahmad, agr apko abhi tak letter nahi mila to ap next phase k liye select nahi ho saky hon gay. Kun k ab tak almost sub ko letter mil chukay hain. Agr ap pass hoye or apka letter kisi waja se apko na mil saka to you will be contacted by ASF on the number that was given by you at the time of application submission.

28. sir my ny carporl ky lia appy kia tha koi ltrwgra ni mila plz hlp mi

29. Dear frendz mashallah intervew t0 acha ho hogaya ab intervew k bad succesful candida tes ka result kb aan0nce hoga?

30. Thanks God mera interview letter mujhe mil gia 24 feb date hain dua karen k mera interview b clear ho jaye dosto 🙂

31. shahzado shah kia kia pocha interview mein yar mera 24 ko hai thori tension hai k kia kia pochen ge thora batao plz

1. nahi 11 ko mila tha 24 ko peshawar interview hai mera

32. Dear Admin,
    Main ne Cashier k Ley Apply Kia tha.Teat be Acha hova Tha.Lakin Abi Tak Letter ni mila.Hum 5 Condidates Thay Abi tak Kasi ko Be Letter ni Mila..Kia Cashier kay Letter issue ho Chukey Hai?

33. Sir interview ma Kya pocha Jana hy interview kis tarha ka hona hy

34. ASI ka result a gia hi k no please bata dain kia inteview main maira nam he k no

35. AOA.SIR G JOINING LETTER KAB TAK ISSUE HON GY?

36. i am so excited because i want to receive job letter or call from ASF…
    May ALLAH give this chance to all who given this test…..AMEEN
    Best of Luck all of you who have received their job letters for interviews.

37. Result In Writen Test (ASI) Sep 2014

38. Dear mehmood un se positve sense se behave krna confidence high rakhna jb tmhen intervw k lye andr bulaya jaye to andr jane se pehle ijazat lena ,,jis shehr men tm rehte ho us ka purna nam, shehr ki mashoor chezen pochenge, mulk k haliya halat ka zimevar kon hai? Curent afairs or jo mjh se sawal poche gaye wo ye hain
    what is sub-content?
    Whch poet is the cald as title of hakim ul umat?
    Wapda stand for?
    Ngo stand for?
    Nadra stand for?
    Anf stand for?
    Who stand for?
    ASF men kuyn a rahe ho?
    Panjb ka govrner kon hai?
    Wordcup kahan ho raha hai champion k0n hai pehla kis ne jeeta total ktne hoe hain wagera wagera wese 20-25 minte lete hain intervew men bus ap sirf unhen positive response dna

39. Sallam.kul meri Carproral ki interview hogayai Peshawar airport may ….apnay bare may Question pochay aur Wapda,CAA,pia,SSC, ki abbreviation aur seb say bera Surat,chota Surat, aur Baluchistan ki Cm aur Governor kon hai, kp k I.G ka nam..dua may yad rakow

1. aftab khan mera b peshawar airport pe howa interview ap batao ap ko 26 ko dobara bulaya gia ya nahi

40. please send me my result to my gmail

41. Sir shakeel intervew k bad successful candidates ka result kb aan0unce hoga?
    Plz btaen sir

1. thora time lagay ga,, about 1 month. Wait and watch

1. sir pllzzz tel me about my result i m from chitral

42. Frendz intrvew k bad js ko b cal ya leter wagera aye to plz mjhe inform krna plz

43. A.o.a sir plzzz tell me letter kb tk ayn gy mjy b letter nae mila maine asi k lye apply kya tha I need this job plzzz mjy abi tk kch pta nae chla

1. same problem hara …….. if u have any information about a.s.i plzzzz tell on this number… 0300889051

1. nadia asi k interview ho chuke afsos k apko letter nahi mila wish you best luck kisi or job mein apply kar den inko chor dene kion k ab kuch nahi ho sakta ap ayse wait kar rahi ho asi k interview b ho chuke mein ne khud dia 19 feb ko peshawar airport pe

44. I need this job plzzz mjy kch to btao kb tk letter milyga b ya nae asf wlo bht jhty ho ap ksi ki feelings k saith khlty ho asf wlo

1. i love u nadia my dear apka kam ho jaye ga inshALLA
      GIVE ME UR CNTCT NBR

45. when i get results of that ?

46. aoa. mera paper buht acha hua tha sir koi call ya lettre wagera nhi aya mjy
    sir kahan say pta chaly ga plzzzzz tell me result ka ??

47. ek list hona chahya tha result ka… not good management

48. sir i passad physical test after physical i apear in written test kindly inform me

49. Sir Shakeel please selection letters kb tk issue hon gy.kindly sir inform me

50. march k end tak joining letter issue hone ge confirm nahi par bata yehi rahe

51. I m waiting for jioning letter

1. agr ap k pas joining letter aye to bateye ga

1. AOA
        ap ny jo link share kia hai us may carporal ki 500 say upar umeedwaro ki list hai jab k PIA ki 540 total vacances hain
        to ye list kysa hoi plz hmay correct link share karayn
        thnx

1. sets zada kr day ha or sirf safrish waly log qamiyqb howy bus…………….

2. sub k sub apny raky ha ………….ya sub log rong number ha

3. seats barha di gai hain isliye list mein name zeyda hain phase I ki training shoro hai PHase II ki july k end mein hogi

4. seats barha di gai hain isliye list mein name zeyda hain phase I ki training shoro hai PHase II ki july k end mein hogi or ASF or chez hai pia or chez

1. Mehmood Sahb ap ka name Ph-I Me ha ya Ph-II me ? july k end me letters aen gey ya tab training bi start ho jaey gi

2. phase 2 ki calls 1st july sy start hn meraaa name v phase 2 mn e gha

3. sabaaa july k end tk letters isssue hongy or tranning august k staart mn hogi best of luck ,,,, or apka name kis mn aaya ha??

4. HARIS BHI YE CONFORM HE K JULY K LOST ME LETR ISSU HONGE

5. kya ap ko letter issue howa hai ….. yah koi information hai to plz share karna

6. thnx
            information dyne k liye

52. letters issu ho chuky hain.. and interviews b ho chuky hain..

1. INTERVIEW K BAD LEETERS ISSUE HUE YA NAHI

53. kisi ko joining lttr issu hwa ya ni

54. kisi ko letter issue howe joining ke……..?????

1. hy kia ap k pas joining letter aya ?

55. hllo frndzz kisi ko koi information h tu plz share kry

1. hello agr ap k pas joining letter aye to please inform me

56. AOA…..DEARS FRIENDS ,SUNA HAI K CORPORAL K JOINING LETTER A GYE HAIN,,,ASI K LETTER K BARY MEN KISI K PASS KOI INFORMATION HAI TO PLZ BATA DO,,,,,,,,,,,
    CONTACT=03450955257

57. I Am waiting for jioning letter plz kise ko infom ho to share krn

58. hello friends latest update joining letter issue ho chukay hain

59. JOINING LETTERS ISSUE HUE HAIN K NAHI AGR KISI KO INFORMATION HAI TO PLZ SHARE KARAIN

60. sir mera interview best hua tha lekin abi tk koi responce ni aya Y?

61. may k first week mein letter issue ho rahe hain friends

62. sir my written test was excellent
    i got 90marks out of 100
    but still i am waiting for call letter

63. aoa kya kisi ko letter mila kya .

64. Sir list ASI kahan check hogi plz sir list sent kjar rain

65. AOA
    DEAR kya ki c ko pata hai k call interview k bad kya ho ga
    20 feb ko interview howa tha abi tak next koi b result nhe aiyah
    ki c ko b pata ho k next letter aye ga ya phir koi or information ho to
    plz mjy bta dyn
    thnx

66. carporal ki 390 vacancy thi to list may tu 500 say upar umeedwaroo k names hain ye sab kya hai plz conform information share kar na ……. kyun confuse kia howa hai

67. agar kisi ok koi malumat ho result k bary me to plz inform…ok

68. Phase 2 ki list kb isssue hogi ….
    kisi ko kuch ptaaa ha k list q ni show horahi ???
    phly to show horahi ti??

69. Hamay next pata kesay lagay ga k phase-ll ki list kab lagay gi
    yah phir ye k letter ayn gyn

70. To phr PH-11 ki list internet par dyn gyn yah phir letter issue hon gyn

71. TO phr kya internet par PH-11 ki list issue ho gi yah phir jo select ho jyn gyn un ko letter issue hon gyn

72. PLZ koi bataye ga k es month jo phase-11 ki list show honi thi wo kab tak aye gi…………… yah phir latter issue hon gyn

73. aj 13 july ho gai hai ki c ko leeter issue howa hai

74. kya ki c ko letter issue howa hai…. to bta dy

75. kya ki c ko letter issue howa ha ………. plz koi tp bta dy

76. Mna physicsl test da diya ha written test kitni dar bd hota ha koi bta sakta ha

77. Dear sir,
    A.A sir main ny carporal k liye test diya hou hai abi tk koi pta ni chala
    k test ka result kub ana hai plzzzzz tell me Thanks…….?

Contact me (0346 3614301)

78. sir ma na corporal ka liye test fsd airport pr 16-10-2016 ko diya tha us k result kb aya ga pls tell me

79. Mn ne written test dia hoa ha asi k liye.koi bta skta ha k us ka resulte kb tk ay ga

80. Sir sukkur center men diya thaa mene corporal ka call msg ni aaya kub aaega 16 oct ko