List of selected and rejected candidates for Educators NTS Entry Test

The Government of Punjab, School Education Department (Entry Test for the Recruitment of Educators in all Districts of Punjab).

List of Candidates for Educators NTS Test 2016-17

Read More: Download Roll Number Slips Online Now

List of selected and rejected candidates for NTS entry test for educators jobs 2014-15 in Punjab. Check your name and posts you have applied for. NTS entry test for educators provisional list.

Very quick service. National Testing Service (NTS) has been uploaded a provisional list of candidates for written entry test. Lists of selected and rejected candidates have been uploaded.

Actually you will not find any list in any file format but you have to search your CNIC to check your application status, either you are eligible or not.

List of Candidates for Educators NTS Test 2016-17

What you have to do? Follow the steps given below.

1. Open the link given Below
  2. Put your CNIC Number and Click on “Search”
  3. All the posts list will be shown to you for which you have been applied.

List of Selected candidates

Download Your Roll Number Slips

If your application has been rejected then contact with NTS as soon as possible before 8th December 2014.  After 3rd December no query or problem will be entertained.

Note:

1. Query will be entertained till, “Monday, 3rd December 2014 (12:00 Noon)”.
  2. Everyone do not need to submit query. Only those who have got objection/rejection will have to submit query.
  3. If you have account on NTS, use that password or NTS will text you a password today or tomorrow (Only if you are rejected).

nts-educators-test-listof-candidates

List of Candidates for Educators NTS Test 2016-17

Read More: Download Roll Number Slips Online Now

1. Assalamualikum! Kindly guide me on how to download selected candidates list for entry test for job in educaton department me Punjab.

1. My name is included in both selected & rejected lists’ what to do now I ?

1. Don’t worry new and final list will be uploaded soon.

1. my name is not in rejected list . I have apply for 9 and 14 scale. now I am just receive roll number slip for 9 . my 14 scale roll slip I have not receive what I do

2. I think all candidates are included both lists,,,

2. i think jab aap apna name or cnic num likh k search krtay hn to us rejected reasons likha hua na ek option agr us mein koi reason likhi hui hay to phr ho sakta k aap ka form reject hua ho.

2. jinko BPS-16,14 and 9 k test kelye paswors mil chuka hai kya wo selected hen / rejected? aur unhen kya krna h iss sy

1. It means k apka form un tak pohanch gya hai or ab final list display ho jaye ge,,, so wait and watch

1. shakeel ahmed bhi ap sy pochna tha ky nts py pasward kisy lagyin gy main village sectery ky liy aply kia hua hy aur wo data mang rhy hain per data ke jaga py pasward manga ja rha hy jo mujy pata ni plz help me mara contect number hy 03013343463 plz mujy ap msg kar dyin

3. koi btaya ga k sample papr ziada se kis link pe available hn?

4. you have to visit NTS site click at NTS page will appear you have to come about UPDATE PROJECTS press 2nd option “the government of Punjab………..” next page will appear where you have to type your ID NO then click search after it your status will appear.

5. My password has lost plz tell me how I ‘ll get it again

6. sir mujh say submitted a query. may mistake ho gay hay my domical is bahawalpur and show ese text bahawalnagar my mistake kay open kar kay submitted kar deya our gatey nahey theak key ab keya karo guys

7. mujh say submitted a query. may mistake ho gay hay my domical is bahawalpur and show ese text bahawalnagar my mistake kay open kar kay submitted kar deya our gatey nahey theak key ab keya karo guys

8. what should we do to get the roll no. slip .

9. Mujy abe tk nts pin code test wala nahe mila

10. Mujy pin code msg nahe ahya

1. dont worry baita now you check out roll number slip and go on

11. Sir i no check my query . Now my name in rejected list.ab kia kro plz informe plz

12. Sir,
    men ny bps 14 and 09 donon men apply kia tha…but mera name sirf bps 14 men show ho raha hy….aor woh bi selected aor rejected donon men…
    Plz inform me about this….

13. Asslamualaikum.sir mery farm pe mery date of birth ghalt likhi gai h.plz date of birth 9-3-1977 hai.plz ap id card ki copy se check kr len.plz sir ye mery pas last chanc h.

1. You already over age you dont worry. ab aap sirf tuition parhaya karo

14. sr mujh sa galti sa arts ki jaga science slecte ho gai ha plz us ko thek kar ka arta kar daplz. name gulnaz gul father nam atta muhammad / foom no 504017

1. Sir educator nts paper kis date ko hai?

1. Dates are not confirmed yet,,,, It will be updated soon stay with us.

1. Shakeel Ahmad apna email account btao plz ?

2. Dear Muzdakfa,

Abhi final list kuch he dino ma upload ker d jaye ge,,,, Junhi upload ho ge i will share on the blog,

15. Shakeeel Ahmad plz Mujhy v btaen m kaise check karun m rejected m hun ya selected m Mujhy code bi ni mila abi tk tel me plz ??

1. send me your CNIC number here,,,

1. 37405-8955876-4…kindly sir mai select ho jaogi ya nahi ye bta dejea….thanku..

16. sir maine bps 16 and 14 k lea apply kea hai…aur mera name selected and rejected list dono main hai…aur mjhe password b milla hai…lkn juch smjh nahi ah rahi hai k selectd hon ya rejected…plz inform kr djea k agy kya hoga…kya mai select ho jaogi…?? maine apna form b bilkul thek fill kea hai…bs b.ed result waiting likha hai…kya es waja se reject kea gaya hai? kindly sir inform me about this…… i ‘ll very thankful to you….

1. you are selected for BPS-16, Roll # 39-26000200 on Dec 29, 2014 at 10 AM in Orient International Commerce College and BPS-14 Roll # 39-16000947 on Dec 30, 2014
      at 10 AM in Sir Syed Public School Tipu Road.

I also think you have already informed by Mr. Shakeel

17. Sir man ne apni date of birth ki corection k ley request ki thi.abi tak ap ne mujy reply ni kia.plz mujy kuch to btain k mery request accept ho gi ya ni.ye mery pas last chanc h.plz sir chek my date of birth from i

18. Sir man ne apni date of birth ki corection k ley reqiest ki thi.plz sir mujy kuch to btain k mery request accept ho gi ya ni.plz sir check my date of birth from id card.q k sir ye mery pas last chanc h.plz plz sir. Over age ki waja se mera name rejected men a gya.

19. Phly Ye tensn c k frm submit ka h agr frm ho gy a to ab Ye tensn pta ni selected ya rejected job milni koi ni tensn bnay rakhy nts waly

1. ab aap sirf tuition parhaya karo pls,,,

1. Mulzam ap studnt bnao m tuition parha Lun gi

1. OK baita me from Faisalabad

20. How to i find all list of Rajanpur district????? Please Any One help me?

1. Roll number slips upload ho gai hein ap apna name ya ID card likh kar check karo

1. Sir mny test dia h nts bps 9 punjab mn result kaha sy dkhikou

21. Salam ,,,,,sir mujhe ko pin code send kya gia ta ,,mere nam pay query b nah ti es k bawajod mera nam selected candidates mein nah aya hy what i can do

1. Baita namely Tahira Yasmeen lot of girls, send our ID card number I will help you

22. plz send my roll no slip bps 14
    my nic 38104-1664964-5

1. Assalam-o-Alaikum
      Please check

Roll No 13-11004118
      name QAISAR HUSSAIN
      Father Name SARWAR HUSSAIN

NIC: 38104-1664964-5

Post: Elementary School Educator (BPS-9)

Reporting Time: 01:30 PM

Test Date: Sunday, 28th December 2014

Test Center: PUNJAB COLLEGE, DARYA KHAN ROAD, BHAKKAR

Remarks

Pakistan Post: 035904

23. sir main na m. a chemistery walay form per M>A english fill kr dia ha guzarish ha k muj se m.a english ka test liya jaye
    36501-7119398-6
    Irammunir
    munir john masih

24. Sir plz Mujhy koi btay record not founded aa rha h kya mera frm submit ni hua plz tel me pl

25. Please send our full name and father name, I will help you

1. AAP KO KIS QISAM K JAWAB KA INTIZAR HAI, UPER PARHO KIA LIKHA HAI

26. Mera jhelum n lhr ka domicile bna hua hai n dono jaga sy apply kia tha but just lhr waly form ki test date ai hai.kia jhelum wala form rejuct ho gya???

27. Jhelum mera home town hai n lhr main phly domicile bna n jhelum ka bad main bna lkn mera name ni ai list main what can i do

28. a.a sir muj abi tk roll number slip ni mili 14 scal k lie

29. sir by mistake i have not written my name and father name on nts answer sheet. i have written roll number and cnic no on nts answer sheet.i also have written all information on question book.kindly inform me that my test will be accepted or not

30. AOA. sir mene phase 1. 14 or 16 scale k lye apply kia ta bt roll no slip disptch na hui or tst me appear nei hoi ab phase 1 ki website opn ni horhy phase 1 ka roll no kahn se pta chly ga
    plz inform me about phase 1 website

31. NIC # 82102-1801186-4 phase 1 ka roll no bta den phase2 me apply krne k lye

32. sir ma apna cnic no enter krta hu wo display page problem keh data hy ..

33. mera result bata de mera roll no 44_11007831 bps9 paper(a_6)28 december time 1:30pm

34. Plz sir ya bta dn k nts ma ktne marks wala pass hai

35. A.o.A
    sir kindly tel me plz mujhy kesay pta chl skta hy k mn interview k lye selected hun ya nhi?mery marks 62 hn nts test mn ese bps 9 k lye

36. my ny bsp 9 scale my apply kiya h kiya merit list my mra name hy my cnic number is 35202-7332907-6

37. sir plz bta dain k lahore ese selected candidiate k list kb lgy gi

38. aoa.me ne apna c.n.i.c number enter kia he but kuch b show nai ho raha.plz tell me must

39. Sir men form per domicile mention karana bhol gya tha men is ke correction ka leye kya karun mera form no.135066 and pasword b dia gya he plz help me

40. slam. website sir tor koshish k bawjood response nhi kr rhi aur call center waly 2 times calls 5minutes 18 seconds pe ja k cut kr dety hn. kahan ja k maren hm. im annoyed,tensed. depressed.

41. Asalam alikum sir me ny punjab goverment job k liye aply kia ha. Mere mobile k software me problm ki wja dy delete ho gya. Please send me pasward . Then i wil enter query kindly today is last date. Me cal krti rhi hu nts ofice cal ni pick hui my cnic is 37103-7921932-0

42. My name is sundas aziz my email id is given.

43. Aoa sir
    Mjy query k lye password abi tk nh mila to m ksy query kr skti hu??

44. Aoa sir
    Mjy query k lye password abi tk nh mila to m ksy query kr skti hu??
    I have applied for AEO’S BPS 16